De producten van MedHealth zijn onderverdeeld aan de hand van de AECI marketingformule. Deze formule bestaat uit 4 productpijlers die ieder erop gericht zijn om zowel fysiek als digitaal interactie met de HCP te creëren.
Iedere week staat in het thema van één van deze pijlers. Tijdens die week krijgt u speciale kortingen (oplopend tot wel 50%) op de producten behorende bij deze pijler. De productpijlers zijn: Awareness, Educatie, Content, Interactie.
De eerste week (22-11-2021 t/m 28-11-2021) staat in het teken van de Awareness producten. Deze bestaan uit twee productcategorieën te weten Contextual advertising & het MedZine platform.
Contextual advertising is het verspreiden van relevante advertenties onder uw medische doelgroep. Hierdoor kunt u via uw eigen platformen of via het platform MedZine met 49.000 aangesloten HCP’s uw doelgroep bereiken met een doelgerichte advertenties. Door uw awareness campagne te versterken met de AECI-Formule bent u zeker van een hogere ROI.