Verbeter uw communicatie per fase

Dit overzicht laat u precies zien wat u kunt doen om de doelen te bereiken tijdens elk van de fases van de product life cycle. Om een effectieve dialoog met uw doelgroep aan te gaan, moet u de HCP in elke fase anders benaderen.
Let´s talk

+ 13 jaar ervaring in de medische sector

Jaarlijks 6.400.000 contactmomenten

Een medisch bereik van 49.000 HCP's 

Waar bevindt u zich in de product life cycle?

Selecteer uw fase en zie de to-do's.

Doelen

Bouw een target audience op
Verbeter het kennisniveau van de klinische onderzoeken onder de HCP’s en de daarbij horende unmet needs
Begrijp de behoefte van de HCP’s om educatie te communiceren

To-do's

HCP's moeten worden geïnformeerd over de onvervulde behoefte van een patiënt op basis van disease awareness 
Wetenschappelijke content verspreiden
MedHealth verzorgt een onderzoek onder de HCP’s welke inzicht gaat geven over de toekomstige inhoud van deze content
Artikelen leveren over hot topics binnen het betreffende TA

Doelen

Het optimaliseren van het medisch kennisniveau
Verhoog de awareness van nieuwe behandelingen en richtlijnen
Het creëren van geloofwaardigheid en vertrouwen zonder belangenverstrengeling

To-do's

Het opbouwen van kennis. Leer meer over het nieuwe behandellandschap en identificeer kennishiaten op onafhankelijke educatieplatformen
Communiceer samenvattingen van de richtlijnen voor nieuwe behandelingen of indicaties
Informeer de HCP met samenvattingen van publicaties van gepubliceerde klinische onderzoeksresultaten
Insight-artikelen waarin de nieuwste ontwikkelingen in het veld worden belicht
Het ontwikkelen van video's met KOL's met casuïstiek

Doelen

Betrokkenheid opbouwen en behouden
Bewustzijn versterken en consolideren
Communiceer direct de educatieve impact

To-do's

De meest relevante onderwerpen op therapeutisch gebied benadrukken
Geaccrediteerde CME of e-learnings
Highlights van congressen om HCP’s up-to-date te houden
Het ontwikkelen van webinars of video's van praktische handvatten
Engagement surveys om de impact op kennis en gedrag te begrijpen

Doelen

Behoud de relevantie van het therapeutische gebied
Pak de belangrijkste zorgen van de patiënt aan
Meet de educatieve impact op de lange termijn

To-do's

Integreer de nieuwste ontwikkelingen, langetermijngegevens en patiëntervaringen
Creëer een podcast-serie met KOL's, patiëntenverenigingen en/of beroepsverenigingen
Ontwikkelen van highlights van diverse symposia voor on-demand access
Ontwikkelen van casuïstiek en quizzen

Doel

Benadruk de voordelen van de therapieën in de gezondheidszorg
Verduidelijk behandelpaden: screening, diagnose, identificatie van de patiënt en voorschrijven
Bouw loyaliteit op door middel van ondersteuning

To-do's

Herinner de HCP aan therapeutisch behandelingen door focus te houden op de patiënt
Data aanleveren over effectiviteit en veiligheid op lange termijn
KOL-rondetafelgesprekken over lange termijn data en behandeling
Het maken van casuïstiek ter ondersteuning van de voordelen voor de patiënt
Patiëntenmaterialen beschikbaar stellen voor de praktijk

Hulp nodig bij bovenstaande to-do's?