Een stevige groeiambitie resulteert in het uitbreiden van de marketingafdeling. Wij zoeken een nieuwe collega die samen met de Marketing Manager zorgt voor bekendheid van onze tools onder farmaceuten (Pfizer, Novartis, Janssen-Cilag, Chiesi, Boehringer Ingelheim, etc) en Medtech bedrijven zowel in Nederland als in Europa. Dit doe je door samen met de marketing-teamleden en sales diverse tools op te zetten, te testen en op te schalen. Naast het zorgen voor een continue stroom van leads voor Sales en naamsbekendheid denk je ook na over de bovenliggende strategie. Je zorgt ervoor dat leads goed op de hoogte zijn van onze propositie, maak je van klanten ambassadeurs (en denk je na over verschillende proposities voor onze diverse medische platformen).
Zaken waarvan wij denken dat ze bij jouw rol horen en belangrijk zullen zijn binnen je dagelijks werk:

Je ontwikkelt campagnes zowel betaald en organisch als online en offline (video's, artikelen, events, ads, guerilla, partherships) en gebruikt hier zoveel mogelijk een datagedreven aanpak

Je voert analyses uit middels Google Analytics, A/B testing en marketing automation tools (bijv. SharpSpring, Copernica, etc.)

Je voert klant- en marktanalyses uit en komt op basis hiervan (gevraagd, en ongevraagd) met adviezen om onze performance te verbeteren

Je geeft inzicht in de performance van de verschillende kanalen door het bouwen en onderhouden van reports/dashboards

Je bouwt onze merkidentieit verder uit en doet dit door creatief en innovatief bezig te zijn

Je ondersteund het marketing en sales team voor het beste resultaat

Je voelt je thuis in een netwerkorganisatie met veel stakeholders

Je coacht het team en helpt om het iedere dag een stapje beter te doen

Je schakelt met externe partners, leveranciers, etc. voor het optimale resultaat