Maak kennis met de voordelen van Chatbot

Contact opnemen

Gepersonaliseerde communicatie

Door het integreren van persoonlijke en professionele data in de communicatieflow, genereert deze chatbot berichten die specifiek gericht zijn op de unieke kenmerken van elke ontvanger.

Gebruikersgerichte interactie

De chatbot optimaliseert de interactie met HCP's door het versturen van berichten die perfect aansluiten bij het specialisme. Dit leidt tot een hogere engagement score.

Verbeterde gebruikerservaring

Interactieve en gepersonaliseerde communicatie verbetert de algehele gebruikerservaring, wat leidt tot hogere tevredenheid.

Op maat gemaakte interactieflows

Chatbot onderscheidt zich door zijn vermogen om op basis van gedetailleerde gebruikerskenmerken unieke en persoonlijke interactieflows te creëren. De kenmerken waarop gepersonaliseerd kan worden zijn:

 

Demografische gegevens

Naam, gender, leeftijd, plaatsnaam

Specialisme

Ziekenhuis/praktijk, postcodegebied, specialisme, sub-specialisme

Engagement score

Terugkomende bezoeker, activiteit, clicks en opens

Uw contactpersoon:

Rob Koenraads
Directeur

Ik wil nu beginnen met Chatbot

Neem direct contact op met Rob Koenraads

Verstuur verzoek
* Verplicht