Bereik nu uw HCP met de AECI-formule

Inhoudsopgave
19 april 2024
Laatst bewerkt: 2 mei 2024
1 min
Luc Bollen
Digital Marketeer

De AECI-formule is een formule om een inhoudelijke dialoog te creëren met de 49.000 HCP’s. De formule bestaat uit vier fases (awareness, educatie, content, interactie) die ervoor zorgen dat u zowel fysiek als digitaal contact krijgt met de HCP. In elke fase wordt een specifieke tool ingezet om door te gaan naar de volgende fase totdat de HCP bereid is tot een inhoudelijke dialoog met uw rep/MSL. Wij hebben de formule al meerdere keren toegepast voor verschillende campagnes en de resultaten waren succesvol.

Aanbevolen

Video’s als contentcreatie

19 april 2024
3 min
Bij het bespreken van video's moeten we gelijk denken aan het populaire YouTube platform. Het staat a...

content niet uitgelicht

11 april 2024
1 min
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore e...

Test blog Awareness

3 april 2024
1 min
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore e...

Generatie Z: de opkomende doelgroep

19 april 2024
2 min
LinkedIn is een aantrekkelijk socialmediakanaal. De Generatie Z is zeer actief op LinkedIn. LinkedIn...

Video’s als contentcreatie

19 april 2024
1 min
Het is een uitdaging om videomateriaal als vorm van content voor marketeers links te laten liggen. H...